FC Den Bosch en Market Wizards hebben overeenstemming bereikt over een samenwerking, waarbij het zowel in ’s-Hertogenbosch en Amsterdam gevestigde bedrijf zich voor de rest van dit seizoen verbindt aan de jeugdopleiding van de Bossche club. Tevens is er een optie overeengekomen voor 2 extra seizoenen. Market Wizards zal vanaf a.s. weekend onder meer met haar bedrijfsnaam als rugsponsor zichtbaar zijn op de  wedstrijdshirts van alle elftallen van de Bossche jeugdopleiding.

FC Den Bosch is zeer content met de samenwerking met Market Wizards als strategisch partner van de jeugdopleiding. Algemeen directeur Rob Almering namens de club: “We zijn zeer verheugd dat Market Wizards als gerenommeerd bedrijf, buiten haar reguliere sponsoring, met dit partnership ook zichtbaar vertrouwen uitspreekt in de koers die we momenteel als club varen. Talentontwikkeling is binnen FC Den Bosch een nadrukkelijke pijler en de goed gestructureerde, professionele jeugdopleiding vormt hierbij het stevige fundament. We streven naar een topsportklimaat en trekken daarbij graag op met solide partners. We zijn Market Wizards zeer erkentelijk dat zij FC Den Bosch binnen dit traject ondersteunen en kijken uit naar een succesvol partnership!”

Joost Eijsink, directeur eigenaar namens Market Wizards over de samenwerking: “De huidige koers die FC Den Bosch momenteel vaart spreekt ons enorm aan. Nu de club – net als heel veel overige ondernemingen – door het coronavirus in een zeer onzekere fase is beland is het belangrijk om steun te geven aan de toekomst van de club. En dat zijn toch onze eigen jongens in de jeugdopleiding, die elke dag bezig zijn hun droom waar te maken. Daarom leveren wij als sponsor van FC Den Bosch graag in deze tijd dat extra steuntje in de rug voor onze talenten. Letter en figuurlijk nu met ons bedrijfslogo achterop de wedstrijdshirts. Wij bouwen graag samen met de club aan de toekomst van FC Den Bosch. Uiteraard hoop ik dat ons voorbeeld anderen doet volgen in de nabije toekomst. Want bouwen, dat doen we samen met elkaar!”